Coraz częściej robiąc zakupy, załatwiając sprawy w banku czy w salonie urody, z każdej strony kuszeni jesteśmy symbolicznymi cukierkami, krówkami, długopisami czy napojami. Jednak napoje reklamowe z nadrukiem są jeszcze mało spotykaną atrakcją w świecie marketingu. Jednak to ciekawy pomysł na przyciągnięcie i zaskoczenie klienta.

Taka forma reklamy ma przyszłość.
Bo kto z nas nie skusiłby się na orzeźwiający napój, w upalny dzień, w czasie załatwiania codziennych spraw? Jest to bardzo kusząca propozycja, wystarczy zaprojektować ciekawy wzór, a napoje z logo zrobią prawdziwą furorę na rynku.
Ludzki mózg funkcjonuje w sposób skojarzeniowy do tego, co poznał poprzez zmysły, więc klient automatycznie zarejestruje smak napoju/cukierka z daną firmą i za każdym razem gdy się go napije/zje przypomni mu się dana firma. Dlatego firmowe napoje są czymś przyszłościowym i bardzo pozytywnym. Społeczeństwo oczekuje nowości i ciągłej atrakcji więc taki sposób reklamy będzie odebrany jako coś nowego, fajnego i pomysłowego.
Ludzie zajmujący się reklamą i marketingiem mają duże pole do popisu i muszą być bardzo kreatywni, aby przyszłych klientów zachęcić i przyciągnąć. Napoje reklamowe to nie tylko dobre i proste logo, które będzie rozpoznawalne i kojarzone, ale również dobór smaku napoju. Jest to ważne, bo wybierając smak, przypinamy łatkę do firmy, gdyż z tym smakiem będzie ona kojarzona w przyszłości, więc należy wybierać go po przemyśleniu i głębszej analizie. Kombinacji może być dużo, a każda na swój sposób jest wyjątkowa. Jednak nie każdemu smakuje to samo więc firmy, które decydują się na tego typu reklamę muszą to wziąć pod uwagę i być przygotowane na taką ewentualność. Najlepiej w takiej sytuacji stworzyć kilka rodzai napojów promujących firmę.

Zobacz więcej: Napoje reklamowe | Oh-Drink